3.fejezet

Light and Dark
3.fejezet

"Nem tudsz megszelídíteni!"
Ajánlott zene a történethez: Miley Cyrus - Can't Be Tamed
(Valeire szemszöge)
E/1
Tűnődtem azon, vajon miért gondolja, hogy ez lehetséges..
A végén arra jutottam, hogy bizonyára elgurult a gyógyszere. Nem hiheti azt, hogy megváltoztathat pár kedves szóval! Hosszú éveken keresztül voltam az, aki és most Ő megpróbál átváltoztatni? Megszólalt a csengő és ismét felém fordult.
- Képes vagyok rá, hidd el!-mondta és felvette a földről a táskáját.
- Nem aranyom, ez lehetetlen!-mondtam egy gúnyos mosollyal az arcomon, Ő pedig  vissza mosolygott rám egy olyan mosollyal, amitől a suli teljes lányserege elolvadna. Viszont ez nálam nem válik be.
- Majd meglátjuk!-és most egy csibészes mosoly ült az arcán, amitől egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni. Ezt pedig észre vette és ismét elmosolyodott.
- Hát jó, én itt hagylak titeket, mert a biosz tanár azt mondta "ha meg egyszer elkésik kicsapatom" szóval rohanok.-mondta Amy, miközben már a terem felé tartott - Valeire..-nézett rám jelentőségteljesen, aztán Cole felé fordult- Cole..-és végül a szemeit forgatva elszaladt. Nekem lyukas órám volt, így elhatároztam, hogy inkább kiülök az udvarra. Legnagyobb pechemre Cole utánam jött.
- Neked nincs órád?-fordultam meg hirtelen, ami miatt neki ütköztem kidolgozott felsőtestének.
- Van, de az ének óra nem köt le annyira, mint te.-mondta, miközben szemeivel végigmért.
- Először is-mondtam és a nyomatosítás kedvéért mutatóujjamat mellkasához érintettem- zavarod az intim szférámat!
- Épp ez a célom.-villantott rám egy féloldalas mosolyt.
- Ez esetben..-mosolyogtam rá angyalian és közelebb húzódtam, minkét kezemet mellkasára helyeztem, éreztem ahogy a szíve felgyorsul.. és egyszerűen ellöktem magamtól. Lehet, hogy most szemétnek tűnök, de nincs ínyemre az ilyen csajozós szöveg, már túl sokszor hallottam.
- Ez nem volt szép!-ezt úgy mondta, mint egy sértődött kisgyerek, aki nem kapta meg azt, amire már nagyon régen vágyott. Önkéntelenül is elmosolyodtam.
- A te hibád, én szóltam előre!-mondtam, miközben helyet foglaltam az egyik padon. Leült mellém, aztán pár percig csak ültünk és néztük egymást, és ez nekem.. furcsa, de jól esett.
- Mondj valamit magadról.-szólalt meg Cole -Szeretnélek megismerni.- szemeiben csak kíváncsiságot láttam. Tényleg érdekelte.
- Nem.-a hangszínem teljesen megváltozott- Ne kérd, hogy meséljek magamról, mert nem fogok. És kérlek, ne akarj megváltoztatni! Már az életem része, hogy ilyen vagyok és ez ellen nem lehet semmit sem tenni.-mondtam, ő pedig megértette és csendben maradt. Az újabb csendes percek ezúttal nyomasztóak voltak. Épp meg akartam szólalni, amikor Cole megkérdezte:
- Mit tennél, ha megcsókolnálak?-ez egy annyira spontán kérdés volt tőle, hogy majdnem elnevettem magam, de igyekeztem tartani magam a stratégiámhoz.
- Valószínű, hogy felpofoználak.-válaszoltam egyszerűen, de láthatott valamit az arcomon, amitől nem olvadt le a mosolya.
- És ha te csókolnál meg engem?-kérdezte azzal az eszméletlenül helyes mosolyával. Nagy erőt kellett vennem magamon, de véglis sikerült.
- Olyan nem lesz!
- Majd meglátjuk!-kacsintott és közelebb csúszott hozzám.
- Mi csinálsz?-kérdeztem.
- Csak lemérem, hogy milyen közel merészkedhetek hozzád.-miközben mondta egészen közel húzódott hozzám.- Zavar?-kérdezte, az ajkamba haraptam és válaszoltam:
- Kicsit.
- Az még elfogadható.-villantotta rám fogsorát. Közben egy remek terv kezdett körberajzolódni a fejemben.
- Neked vagy nekem?-kérdeztem közel hajolva arcához. A lehelete csiklandozta a bőröm.
- Mindkettőnknek.-suttogta rekedtesen, miközben közelebb hajolt hozzám, de mielőtt ajka az ajkamhoz érhetett volna egyszerűen felálltam és otthagytam.
- Na!-mondta felháborodottan.
- Szívem, ez egy játék és te elfogadtad azt, hogy mindent lehet.-mondtam egy gonosz mosollyal.
- Rendben Valeire, akkor játszunk!-ajkai csibészes mosolyra húzódtak, amitől gyorsabban kezdett verni a szívem. Megszólalt a csengő és én úgy éreztem, megmentette az életem.

Megjegyzések

  1. Ez nagyon jó lett xD
    Szakadtam a végén :D Jól ott hagyta a gyereket, bár én is ezt tettem volna :D
    Juj...siess a folytatással, már szörnyen kíváncsi vagyok :P
    Ezer Puszi

    Bogiii

    VálaszTörlés
  2. Tökre tetszett! Remélem hamarosan hozod az újat és nem kell olyan sokat várnom, mint Cole-nak a csókra! Na, elfogytak agyam rejtett és kevésbé titkolt agyafúrt gondolatai úgyhogy asszem itt az idő arra, hogy lépjek! További jó munkát!
    Hola!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése