4.fejezet

Light and Dark
4.fejezet
Megtalált...

(Amily szemszöge)
E/1



Az, hogy Valeire gyűlöli a fiúkat, cseppet sem javított Cole helyzetén. Látszott rajta, mennyire odavan a lányért, de biztos vagyok benne, hogy ezt nem mondaná ki nyíltan. Legalábbis nekem biztos nem. Én pedig nem akartam beleszólni a dolgokba, ezért inkább otthagytam őket, had beszélgessenek egy kicsit.
Miután kicsengettek az ötödik óráról is, elindultam vissza a koleszbe, azon a jól megszokott úton, ahol mindig is mentem. Nem volt kedvem várni a buszra ezért inkább sétáltam. Ez a suli jót tett velem, általa a múltam teljesen olyan, mintha nem is létezne.. Pedig sajnos ott van, és nem törölhetem ki az elmémből. Néha viszont jó, hogy ott vannak a barátnőim, akik segítenek elterelni a gondolataimat. Tudják a történetem egy részét, de teljes igazságot nem árulhatom el nekik. Nem.. Soha! Elértem a kollégiumot. Elővettem a kulcsot, majd kinyitottam a kaput. Rossz érzésem lett, nagyon rossz..
- Minden nap szebbé tesz Cicus!- mondta az, akit a pokol mélyére kívánnék. Lassan megfordultam és ő ott állt előttem. Féltem, hogy megtalál, és most itt van.
- Eliot...-suttogtam rémülten. Nem tőle féltem, hanem attól, ami miatt a bátyám meghalt.
- Gyere ide. - mondta lágyan és engedelmeskedtem neki. Reszkettem a félelemtől, ő pedig szorosan magához ölelt.- Sss.. nyugodj meg Amily, nem lesz semmi baj! Ne sírj, megmondtam, hogy nem lesz baj. - a hangja kissé nyugtatóan hatott rám. Gyűlöltem ezt az embert. Jobban, mint bárkit a világon. Elkezdtem ütni a mellkasát, ő pedig hagyta. Addig csináltam, amíg ki nem fáradtam, akkor pedig megszólaltam.
- Gyűlöllek!
- Tudom. - puszilta meg a homlokom, amitől bizsergés járta át testem.
- Miattad történt!
- Tudom. - lecsókolta arcom egyik oldaláról a könnycseppet.
- Meghalt!
- Tudom. - most az arcom másik oldalán akadályozta meg a könnycsepp útját.
- Szerettelek!
- Mit mondtál?- kérdezte, mintha nem hallotta volna.
- Tudod te azt!
- Igen. - Homlokát az enyémhez támasztotta, így a köztünk lévő távolság vészesen kicsi lett. Lehunytam a szemem, amiből továbbra is áradtak a könnyek; ő pedig megpuszilta az egyik, majd a másik szemhéjamat.
- Miért vagy itt?- a hangom remegett.
- Miattad. - mondta, s ajka rátalált az enyémre én pedig habozás nélkül visszacsókoltam. A csókja vad volt és szenvedélyes, benne volt az elmúlt időszak minden fájdalma. Közelebb húzott magához én pedig beletúrtam hajába, ami most rövidebb volt, mint a legutóbbi találkozásunknál. Még jobban magához húzott; végigsimított hátamon, aztán keze megállapodott a fenekem. Érintésétől akaratlanul is felnyögtem. Éreztem, amint a csók közben elmosolyodik. Kissé eltoltam magamtól, hogy pótoljam az oxigénveszteséget.
- Eliot.. - suttogtam.
- Hmm?- kérdezte miközben a nyakamat csókolgatta.
- Tudod, az utca kellős közepén állunk és...- rám emelte mogyoróbarna tekintetét.
- Gyere. - fogta meg a kezem, aztán elindultunk. Nagyjából egy utcát mentünk csak arrébb, ahol egy hotel volt.- Megmutatom a lakosztályom. - suttogta a fülembe, amitől felállt a szőr a hátamon, persze jó értelemben. Beléptünk a hotelbe, ahol minden csodálatos volt. A recepcióhoz sétáltunk, Eliot elkérte a szobája kulcsát, aztán beszálltunk a liftbe, ő pedig megnyomta 12-es gombot.
- Miért most?- Tudni akartam, hogy miért pont most bukkant fel, hisz ha akarta volna, akkor hamarabb is megtalál.- Eliot, tudni akarom! Mond meg!- követeltem a választ. Rám nézett; csokoládé szemei most elsötétültek, rácsapott a lift megállítását szolgáló gombra; ezáltal mi két szint közé szorultunk. Felém fordult és a falhoz nyomott, arcomat a kezei közé fogta. Lélegzete csiklandozta a bőröm. Sehogy sem tudtam tagadni, hogy még mindig vonzódom hozzá.
- Amy...-suttogta a nevem- idő kellett, míg elsimítottam mindent.
- Szóval mindenkit megöltél?- kérdeztem gúnyosan, ő pedig elmosolyodott.
- Nem, inkább kiiktattam őket. Így szebben hangzik. - mondta, miközben végigsimított testemen, amitől ismét megremegtem immáron sokadszorra.
- Gyilkos vagy!
- Nem vagyok gyilkos. Ők azok voltak. Én csak eltüntetem őket a föld színéről. Senkinek sem fognak hiányozni.
- És Adam?- miközben kérdeztem ellöktem magamtól- Megölted!- sóhajtott és megszólalt.
- Rossz kor volt, rossz helyen. - suttogta és mintha megbánást fedeztem volna fel a hangjában.
- A bátyám volt és te megölted!- a könnyek mardosták a szemem.
- Amy.. - próbált átölelni, de ellöktem a kezét.- Kérlek.
- Gyilkos vagy.. megölted őt.. gyűlöllek.. - suttogtam a lift egyik sarkában ülve.
- Amy kérlek, nem akarom ezt az egészet újra végigcsinálni. Egyszer elég volt, hogy elveszítettelek. - mondta; igen, ez így igaz. Akkor, mikor elmondta, mit tett a vége az lett, hogy összepakoltam és elköltöztem ide; aztán beiratkoztam az itteni középiskolába és két hónapig békében éltem itt.
- Mit vársz tőlem? -mondtam a kelleténél hangosabban. - A bátyám halott, ezt nem tudom csak úgy elfelejteni!
- SAJNÁLOM! Érted? Sajnálom, de nem tudom visszahozni! A golyó elé ugrott és azt mondta semmiképp ne hívjam a mentősöket. 
- Hülye volt, te pedig még hülyébb! Megmenthetted volna! De nem tettél semmit! Csak álltál ott!- az arcomat a kezeim közé temettem.
- Tudom.. - suttogta szinte hang nélkül. Engem pedig elnyomott az álom. Éreztem, ahogy a lift ismét megindul, aztán megszólalt a csengő, de a szememet csukva tartottam. Két erős kar ragadt meg, felemelt és elindult velem valamerre. Mikor kinyitottam a szemem egy szobában voltam és odakint már sötét volt. A szobát csupán az ágy mellett lévő éjjeli lámpa világította be. Felültem és körbenéztem. Senki sincs itt.- Mi szépet álmodtál?- szólalt meg Eliot az egyik sarokból, teljesen beleolvadt a sötétségbe, így a körvonalát sem tudtam kivenni.
- Azt, hogy meghaltál.
- Szerinted képes lennél végezni velem?- kérdezte, közben előrébb lépett.
- Igen. – mondtam. Az éjjeli szekrényen megláttam egy pisztolyt. A kezeim közé vettem és egyenesen a mellkasára céloztam, ahogy Adam mondta. Az emlék hatására egy könnycsepp gördült végig az arcomon.
- Egy jó tanács Cicus, ha meg akarsz ölni valakit, ne mutasd ki az érzelmeidet, attól te is prédává válhatsz. - mondta Eliot.
- Majd igyekszem észben tartani. - mondtam gúnyosan, majd meghúztam a ravaszt, az pedig kattant egyet. Tanácstalanul néztem a nehéz szerkezetet, mert nem azt csinálta, amit vártam. Eliot mellém sétált, kivette a kezemből a pisztolyt és eltette a fiókba.
- Először ki kell biztosítani. Vicces, hogy pont te nem tudtad. De azért az egy kicsit fájt, hogy meg akartál ölni.
- Bocs, de attól, hogy egy csomó gyilkos főnöke az apám, attól nekem még nem mutatta, meg hogy kell használni azt a szart.. és ha megmutatnád, hogyan kell, akkor meg is ölnélek!
- Tudod Amily, a bátyád azt akarta, hogy te sose ölj embert. Ez volt az utolsó kívánsága.
- A bátyámat hagyd ki ebből!- mondtam dühösen. - Te ölted meg!
- Mert rajta volt a listán! Az apád azt akarta, hogy halott legyen!- mondta immáron dühösen. A lista.. A „Halál lista”, akinek rajta van a neve, az elég hamar meghal..
Az agyam vész üzemmódba kapcsolt, én pedig meg kérdeztem: - Miattam jöttél?- a hangom remegett és közben hátrébb csúsztam az ágyon.
- Igen. - hangja tele volt keserűséggel. - Te vagy az utolsó a listán...
- Az apám azt akarja, hogy halott legyek? Elküldi értem az egyik legjobb bérgyilkosát, hogy végezzen velem? Miért téged?- a végén már csak suttogtam.
- Mert tudja, képtelen vagyok rá. Azt is tudta, mekkora fájdalmat okozott neked és nekem Adam halála. Egyszerűen azt akarja, hogy valamiért én is rákerülhessek a listájára valakinek.
- Akkor nem ölsz meg?
- Nem. Azért jöttem, hogy vigyázzak rád.
- Ki fog érted jönni? Ki az, aki apám szerint jobb nálad ebben?- kérdeztem, immáron mellette ülve.
- Alexander Winter-nek hívják. Tizenegy éves kora óta képzik, és tényleg nagyon jó. - mondta én pedig e közben eldöntöttem egy igen fontos dolgot. Követem a családi tradíciót és beszállok apám játékába.
- Megtanítasz embert ölni. - jelentettem ki, Eliot pedig elborzadva nézett rám.
- Nem tehetem...- akart ellenkezni, de én nem hagytam neki.
- Nem akarok a föld alá kerülni, szóval muszáj lesz!- láttam rajta, hogy elfogadja a döntésem; lehet, hogy meg fogom bánni, de semmi kép nem hagyom, hogy ez az Alexander eltüntessen a föld színéről, csak mert az én drága apukám úgy döntött megszabadul a leszármazottaitól.

Megjegyzések

  1. Nagyon jó lett!!!
    Eddig ez a rész tetszett a legjobban!! *.*
    Szegény Amy... ilyen apám lenne...://
    Nem igazán tudok össze hozni egy négykézláb mondatott, talán azért, mert annyira lenyűgözött a fejezet!!
    ÁHHH.... siess kérlek, mert nagyon jóóó!!!! xD
    Ezer puszi

    Bogiii

    VálaszTörlés
  2. Nos, köszönöm, inkább nem szeretnék bérgyilkosok által meghalni, mint ahogy beígérted! De ha mégis küldöd őket, hát állok elébe, küldd a különleges egységet! Na, szóval, ímádtam, főleg, hogy most olvastam föl neked és állandóan nyaggattál! :) Tényleg nagyon tetszett, léccikeh, legyen minél előbb monitorod, meg fogok halni! :P Siess, naon!
    Hola!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése